lördag

Jag läste gårdagens Aftonbladet och Rickard Olsson (den fantastiska programledaren jag skrivit om förut) var med där på någon sida. Det var lite roligt, för jag drömde om honom inatt. Det var en konstig och störd dröm (rolig) som ni inte behöver få veta om. Sen vaknar jag upp och läser tidningen och vem är där då om inte han. Märkte att vi har lite saker gemensamt: som Alex Schulman och Svenska Hollywoodfruar! Han gillade också Angels In America. Den serien såg jag en kväll och fastnade framför den, hade ingen aning om vad det var. Älskar att byta kanal sen så kommer man in när något random händer och man fattar inte sammanhanget och skrattar som fan. Älskar! Ungefär så var det, verkar som en jävla bra serie i alla fall. Jaaa.

Jag måste säga att det var sjukt skönt att vakna upp en lördag utan att vara bakis.
Så in i helvete skönt! Hade glömt bort hur det kändes, men nu när jag fått en liten refreshener kan jag känna att jag aldrig i livet vill supa mig full igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo precis det jag menar, den här lilla världen man sitter fast i för tillfället -.-

2011-09-04 @ 11:39:02
URL: http://kittiepurr.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0