hjärtat fullt av stygn

hej kära ni!
Idag har jag hängt lite med Jack och brorsan. Var barnvakt en stund, och det var mysigt.
Vi åt makaroner och köttbullar tillsammans sen.

Jag har också ett bra tips till er, nämligen att titta på Mia Skäringers show Dyngkåt och hur helig som helst.
Började titta av en slump, men blev helt fast och totalt golvad. Mia Skäringer är så jävla rolig, fin, klok och inspirerande. Inte nog med det så kan hon sjunga också, sjunga bra.
Det är en fantastisk show om kroppsideal, livspusslet och fan vet jag. En hel del mer. Känslor.
Det är vemod, och skratt. Tragik och komik. Ja, ni får väl en bild av det. Blev bara så jävla surprised när jag öppnade länken och såg henne stå där i en bikini på scenen. Otroligt modig kvinna. 
Ska nog ta och läsa hennes bok, vilket jag haft i tankarna förut. Japp.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0