trötttrötttrött

Sov ungefär tre timmar inatt, jippie hurra! Lyckades inte somna förrän 5-nånting.
Morgonsamlingsmöte klockan nio på Ingeus. Känns lite som att gå i skolan när man är där.
Mysigt ibland, haha. Trött b-rud häro. Intar en kopp kaffe.
Jag är en beroendeperson ut i fingerspetsarna, och jag hatar det. Snöar in mig på saker och missbrukar dom.
Just nu är det kaffe. Ja, man får vara glad att jag aldrig kom åt de tunga drogerna åtminstone, hahaha.
Hade kunnat sluta illa!

tjillar hemma i soffan med mysiga kleider
hål i strumpan

Kommentarer
Postat av: sara

Du har coola öron!

2011-09-08 @ 21:56:29
Postat av: Anonym

Minuspoäng också för vita strumpor!

2012-02-12 @ 18:34:46

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0