Mycket lite har förändrats på 10 år.

Där är den. Min loggbok ifrån mellanstadiet. The book of all books!
Källan till många skratt och även några tårar. Jag var, då, som nu, väldigt osammanhängande och kom in på andra spår när jag inte var färdig med det första. Irrelevant och babblig.
Den ger mig i alla fall en djupare förståelse om vem jag var då. Och man kan säga att mycket lite har förändrats på tio år. Därför bjuder jag er på ett hjärtligt inlägg ifrån denna fantastiska loggbok...

Skrivet den 27:e april 2001
Tjena morch Cristina (vilket min lärare hette)
idag vill jag baja på toa nu
måste snart gå och skita
och kissa. får jag det
orkar inte skriva
ska skita istället
hej Då. förlåt för
det dära ordet
skita!!!!
Hej Då

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0