jeaaaaaaans

Jag hittade ett par gamla jeans i tight passform och de passade rätt fint. Hade på mig dem idag.
För att sen komma på att jag hatar tighta jeans. Så himla obekvämt och instängande för ball sack:en.
Skämt åsido, men det är jobbigt med tighta brallor. Efter tio minuter ville jag bara ur dem. Men jag led ut.
Var så jobbigt att jag ville skrika. Använder ju mest baggy jeans.
Man undrar vilken vettig människa som går runt med tighta jeans i stramt tyg dag ut och dag in?
Funkar ju nån gång ibland, men inte jämt. I pity the fool. Hatar att klämma in mig i obekväma tyger och plagg för att det är snyggt.

True Blood avsnittet idag var btw sjukaste! SJUKASTE <3
Nu blir det tv-tittande och senare kommer eventuellt ett åsiktsinlägg om det så kallade "musikoraklet" Alexander Bard, och Svenska Hollywoodfruar.

jeansen + nyvaken bajsrandsbarbie..


Kommentarer
Postat av: Patrik

Du är så himla söt.

Kram från Patrik.

2011-09-05 @ 21:49:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0