I should sleep but no

JAG:
Namn - Milla V
Piercingar - Läpp & bröstvårta.
Tatueringar - En & en till om 8 dar :)
Längd - 154 cm förut? har nog växt, så jag vet inte riktigt.
Skostorlek - 35-36.
Hårfärg - mörkbrun, kind of.
Är du kär i någon - Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans - Om jag gör. Men jag tror inte det skulle vara bättre.
Tänker du på självmord - Nja, mer om att vara borta, inte själva utförandet.
Tycker andra att du är attraktiv - Jag vet inte.
Dricker du - Jadå.
Använder du droger - Lagliga droger, hähä.
Vilket shampoo använder du - Schwarzkopf something..
Vilken parfym använder du - Använder ingen parfym.
Vad är du rädd för - Fåglar, hundar, oförutsägbara rörelser, allt typ. Haha.
Gillar du att tvätta - No, det är boring.

 

JUST NU:
Äter du: Ingenting, men jag börjar bli hungrig.
Dricker du: samma.
Ska du: sova, vilket jag borde.
Lyssnar du påJJ – Let Go
Väntar du på: jag vet inte.
Tittar du på: the screen.
Har på du på dig: Kläder.

 

FRAMTID:
Barn: Vem vet.
Giftemål: Nej tack.
Karriär: jag ser en framtid där jag kunde bli nåt stort..

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Typ.
Brutit ett ben: Nej, lucky me.
Rymt hemifrån: Tror inte det, haha.
Röntgats: Nope.
Gråtit när någon dött: Ja.

Ljugit för någon: Ja, en vit lögn drar vi alla ibland. Sanningen är inte alltid det man vill höra. Men klart jag aldrig föredrar att ljuga.
Blivit arresterad: Nej.


TROR DU PÅ:

Gud: Nej.
Mirakel: Kanske.
Aliens: Nej.

Spöken: Nej.
Magi: Nej.
Himlen: Vill tro att det finns någon slags himmel. Det gör livet uthärdligare att leva.
Tomten: Nej.
Änglar: Vill.

 

SENASTE:
Film du hyrde: Aldrig ens hyrt film? haha. är seriös.
Film du köpte: Trollkarlen från Oz<3
Låten du lyssnade på: Det ser man nog ovan.
Låten du hade på hjärnan: Dunno.
Personen du ringde: Mimmsan.
Program du tittade på: Breaking News.
Person som du tänkte på: mig själv? iomed att listan handlar om mig hahaha.

 

FAVORIT:
Mat:
Tacos, kebab? pizza, kyckling, potatisgratäng. etc.
Musik: Beror på humör. Men det som känns.
Filmgenre: Komedi, drama, dokumentärer. Allätare!

Färg: Svart och vit.

Tv-program: Hm.. Skavlan, Idol, en del serier.

Alkoholhaltiga dryck: Börjar älska Minttu en hel del. Annars vettefan, Karhu är gott. Allt finsk smakar "super". Haha!

 

ANTAL:
Gånger ditt hjärta krossats: Det vet jag faktiskt inte. Och jag har ingen lust att tänka efter.
Hjärtan krossats på grund av dig: Inget, tror jag.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Ingen, hahaha. Why doesn't that even surprise me? Nämen, ingen kontakt utöver FB skulle jag säga.
Ärr du har på kroppen: Inte många.

Länder du varit i: Finland för längesen, och Tallin i några timmar, på McDonaldsbesök.lol.

 

SENASTE:
Tidning du läste: SvD .

Du åt: Skruvar. Alltså inte riktiga skruvar, utan chipsen. Skruvat värre!
Personen du fick mail av: Vettefan.
Personen du fick brev av: No clue.
Personen du fick sms av: syrri.
Saken du köpte: please don't make me think.

 

ANTINGEN ELLER:

Varmt eller kallt? Mittemellan?
Vitt eller svart? För svårt val.
Sommar eller vinter? Sommar.
Katt eller hund? Hund, gillar inte katter, men kattungar är söta.
Tjock eller smal? Vilken fråga. Klart man vill vara smal, duh.
Skog eller hav? Tufft vaaaal.
Villa eller lägenhet? Vill bo i villa en dag! Men lägenhet är enklare.
Chips eller popcorn? Chips!

Ring eller halsband? Halsband.
Jeans eller leggings? baggy jeans ftw.
Stjärnor eller månen? Jag vet inte, på riktigt.
Jordgubb eller hallon? jordgubbb.
Nyår eller midsommar? Nyår, duh.
Lång hår eller kort hår? Lagom?
Nagellack eller läppstift? läppstift, använder dock det knappast. men det är snyggt!

Bärbar eller stationär dator? har en stationär viderdator, vill ha en laptop as well.
Fotboll eller innebandy? fotboll är roligare att spela, i trevligt sällskap.
Ringa eller sms:a? smsa.
Bio eller bowling? Bio.

 

ÖVRIGT:
Vad har du gjort idag: too much of nothing.
Var det kul: not really.
Hur tidigt stiger du upp: 12~.
Vad ska du göra ikväll: Det är natt, så sova.
Är du seriös: Inte så ofta egentligen. Men jag har en väldigt seriös sida!
Var har du ont: inombords värker det titt som tätt.
Använder du hårspray: nope.
Kan du stå på händer: har inte provat på länge.
Salt eller socker: socker.
Gillar du ketchup: jag hatar ketchup, helt ärligt, haha.
Är du glad nu: lagom.
Var du glad igår: nja.
Stockholm är: hysteriskt stort och jobbigt men kul.
Kan du sjunga: Jag tror inte det, men folk har sagt att jag sjunger bra, haha. Vem vet, de kan ju ljuga.
Mer värt än guld: livet.
Ett land jag helst vill besöka: Australien och USA!!!!
Ska bli skoj: Jag vet inte.
Ska inte bli skoj: jobbcoachen tomorrow.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0