För när det inte finns något kvar att bränna ner, måste du sätta dig själv i brand.

Sitter och lyssnar igenom Yersinias nya. Vet inte riktigt vad jag ska tycka ännu.
Men jag har alltid älskat deras texter. Får återkomma med något slags tyckande.
Jag är ändå en tyckare av rang, som ni vet. Hahaha.

Jag förstår inte ett skit av det Jan Guillou säger och menar, han har ett på tok för komplext ordförråd för att jag ska förstå nåt. Så säger alla att han är Sveriges smartaste man, och jag bara nickar och håller med för jag är inte alls dum i huvudet. Det var bara något jag ville dela med er.

Gunilla Persson i Svenska Hollywoodfruar verkar vara en hemsk mamma och lida av någon psykisk störning.
De som sett programmet vet nog vad jag talar om, och jag är på riktigt orolig. Save her daughter!

Breaking News avsnittet där Filip och Fredrik var fulla var så jävla priceless. L.E.M t-shirten!
Hahahaha. Men besvikelsen över pingvinsnippan jag inte fick se, den var enorm.

Jag får hem en Svenska Dagbladet i posten varje morgon. För när jag och Aleeks var på centralstationen i Sthlm signade vi upp för en månads gratisprenumeration av SvD. Men tidningen är för ambitiös för någon som mig, och så är den ju moderat också.. haha. Jag hinner inte alltid läsa igenom den. Men den hade en intervju med Leif GW i förra veckan och det gjorde mig lycklig.

Jag är trött som satan hela tiden, orkar inte med jobbcoachen längre.

Och vad mer? Jooo, jag skulle inte banga på en ung Bruce Springsteen. Daaaaaaamn!
Ja, det var allt tror jag.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0