den jag är och den jag var

Den jag är och den jag var. Det är sjukt.
Fragmenten finns ju fortfarande där. Som de finns i oss alla.

Jag hatar när man påminns om hur liten man är
att jag fortfarande är kvar i något jag lämnat
den jag var
finns fortfarande kvar, i hjärtats innerst rum

alla åldrar jag varit i, de finns kvar i mig
och den lilla flickan inuti mig gör sig påmind
hon finns där

och det känns emellanåt
jag känner hennes sorg

Det var så mycket som hon aldrig fick. Så mycket som jag aldrig fick.
som sårat mig

trots det så är allt förbi
Jag blickar framåt, och jag undrar, vem ska jag bli?

det är för mig ett mysterium

Ja, jag borde posta ett inlägg om helgen men jag har inte orken.
Så skitsamma, den var jävligt bra iaf. Om ni undrade.
Istället blev det nu någon sorts draveltankar om liv1. Åhgud.

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: haha man kan ju undra om det är det som egentligen är det preventiva i preventivmedel, alla verkar ju ha minskad sexlust som en av de vanligaste biverkningarna. För mig blev det dock lite tvärt om inbillar jag mig, i början i alla fall. Fast så fick jag allt det andra istället. Men jag vet inte jag, att ha en växande unge i mig är nog skrämmande nog för att jag ska stå ut med det här.

2011-09-13 @ 08:09:37
URL: http://todaysvomit.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0