att äta dipp med sked

Jag satt nyss och åt dipp. Med sked. Visserligen hade jag använt skeden till att röra om dippen.
Sen tog grönsakerna jag skurit upp slut. Då började jag äta dipp. Med sked.
Har ni gjort det nån gång?
Jag kan inte förklara hur patetiskt det känns att äta dipp med sked. Snart frågade jag mig själv vad fan jag höll på med, la tillbaka den i kylen. Syrran får äta upp resten till sina chips.

Jag köpte i alla fall inte lösgodis idag. Vilket är min stora last. Jag måste äta lösgodis trots att jag inte är sugen, det är en vana. 

Men så är det väl i livet, ett missbruk byts ut mot ett annat. Mitt godisätande byttes ut mot dippätande.
Det här är inte okej.

Kommentarer
Postat av: Alf

Jävla tur att du inte fått upp ögonen för pojkar än. Kommer bli kaos när du ska byta ut godis mot intet ont anande pojkar och kräva dom på deras dippsås.

2011-10-01 @ 01:04:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0