SEXY AND I KNOW IT

Fetinghuvudvärk, dör.
Jag vill gärna bli Justin Bieber's mistlehoe. I wanna be the hoe under his mistletoe!
Står ofta i mitt rum och dansar i brist på saker att göra, vilket jag nyss gjorde. Det är ett bra tidsfördriv.
Sådär som alla tjejer dansar framför spegeln, till sliskig musik. Hahaha.
Man blir lite svettig och sådär. Hemma hos Isabella har de alltid värsta dansstunderna tillsammans, vilket är så himla kul. De har alltid musik på hög volym och alla bara börjar break it down tillsammans under en liten stund. Så många skratt! Good moments, de borde göra en dokusåpa om de människorna, för att de är så roliga!

Men hemma har jag ingen att dansa med, vilket suger. Får dansa själv och hur kul är det haha :(.

I got passion in my pants and I ain't afraid to show it
I'M SEXY AND I KNOW IT!

Önskar dock att jag hade en röv som jag kunde skaka med.

Kommentarer
Postat av: Tina - alla som följer mig via bloglovin följer jag tillbaka!

Hej finis! Följa varandra via bloglovin? :)

2011-10-22 @ 12:18:48
URL: http://tinanj.se
Postat av: DR

Trevlig helg ♥

2011-10-22 @ 17:10:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: sara

HAHA fan läskigt, jag lyssnade just på den "sexy and i know it" när jag läste inlägget xO

2011-10-22 @ 21:39:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0