tråkigt inlägg

Känner mig trött och oinspirerad, vädret har nog tagit ut sin rätt. Vilket jävla pissväder vi har haft!
Regn och rusk. Vi människor ska alltid prata om vädret, haha.

Idag har jag städat.
Städa gör jag helst bara under vapenhot, alltså aldrig.
Eller när jag verkligen inte orkar med pappas tjat längre. Men idag gjorde jag det av egen vilja.
Jag kände att jag inte klarade av att leva i den här krigzonen en dag till, det vill säga.

Sömn står på schemat, men först ska jag läsa. Jag läser den otroligt komiska boken "Doppler" atm.
Den är konstig, väldigt ironisk och jävligt rolig! Och lättläst.
Gillar att läsa böcker, men mitt koncentrationsspann sträcker sig bara till högst en minut. That's unfortunate.
Kan aldrig läsa klart en bok. Är jävligt bra på att börja, men inte att slutföra. Min livshistoria, hahaha.

Shit, måste sova om jag ska vakna upp någon gång.

Jag vill också läsa Jonathan Franzen's böcker!
Fick en skön känsla av honom efter att ha läst många intervjuer plus sett Skavlan-intervjun med honom.

Jaja, sängen var det.

Jag behöver verkligen nya kläder. Vill bli en snyggare person!
Förnya mig själv lite. Det behövs, kanske med tanke på att jag haft samma höstjacka i fyra år?
Samma vinterjacka i tre. Känner mig inte lite mobbad.
Men kläder är så jäääääävla dyrt och inget jag någonsin prioriterat. Fml, yet again.

Kommentarer
Postat av: Fanny

bra blogg(:

2011-10-19 @ 12:47:14
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0