Några tankar om Idol

Några tankar om Idol:
  • Man måste bara älska Pär Lernström! Gud vad härlig han är! Måste väl bero på att han är ifrån Sörmland? Född här, uppvuxen i Strängnäs.
  • Klippningen i programmen är så irriterande. arghhhhhhhh.
  • Varför ska de ha dubstepmusik i varenda inslag(heter det inslag?). Väldigt ofta dubstep iaf!
  • Jäävlar vad bra Amanda Persson och Molly är, dööööööör!
  • Kan inte någon av idolerna ta kameravinklarna? Är de för unga, för gröna, har för mycket annat att tänka på för att få igenom sitt nummer? Eller har produktionsteamet och deras skräpklippning/filmning nåt med det att göra?
  • FAN vad unga alla är, det får mig att känna mig som en gammal kärringjävel.
  • Olles hår, återigen. Visst, han klippte av en bit men det är fortfarande episkt.
  • Roshana borde inte ha fått åka hem. Hennes röst höll inte, men en scen kan hon banne mig ta. Emil eller Linni borde ha åkt.
  • Och sist men inte minst, den fråga vi alla ställer oss själva; Vad fan hade Alexander Bard på sig?

I believe that's all from mästartyckarn Millie. For this time.

tröttttttttt nu
never before seen guling-skelöga-light pic

Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar ditt hår

2011-10-08 @ 19:31:51
Postat av: Shitstain Barbie

Taack! :)

2011-10-09 @ 01:50:25
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0