irrelevanta jag

Tjo sötbloggen!
DU OCH JAG ÄR BÄSTA VÄNNER ÄR VI INTE.
Nej det är vi inte. Orkar inte skriva här så mycket, är lat och trött och omotiverad.
Jag skriver ändå alltid  bara skit. Inte så mycket av importance, if you know what I mean.

Idag har jag varit med när Aleeks tatuerat sig, schysst!
Sen kom Ellen och joinade lite.
Det är vad jag har gjort.

Imorgon hoppas jag att det blir Looptroop(!!!!!!!) på Filial.
Alla är antimänniskor som inte vill följa med, hoppas brorsan vill det i alla fall.
I think so!

Måste få dregla över den ever so good looking Promoe.
DAMN! I TELL YOU

Nåja, saken är att de är bra musiker. Och alla andra i bandet är faktiskt också good looking enligt mitt tycke.
Men det här skulle inte bli någon recension över deras utseenden. Kommer alltid in på irrelevanta spår.
Fan för mig.

Vem försöker jag lura, I'm a whore.

Nu ska jag fortsätta fixa med håret lite, lalla runt på intranätet och ta det så lugnt som jag kan tills jag somnar sittandes.

peys

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0