I write, therefore I am.

Sluta spamma mig med skitkommentarer, SNÄLLA(!).

När jag kommenterar en blogg så har jag oftast en egen åsikt som jag vill föra fram.
Kommenterar aldrig något i stil med; "LÄS MIN BLOGG, HUR MÅR DU? HA EN BRA DAG".
Det är så innehållslöst att det gör ont. Facepalm:ar så hårt.

Jag kommenterar inte bloggar så ofta, men jag har blivit mycket bättre på det.
Ibland är jag bara tvungen att få ut min syn på saker och ting. Kan inte hålla allt inne!
vill göra min röst hörd

I write, therefore I am.

Ofta skriver jag dock kommenterarer som jag sedan aldrig kommer att skicka.
Kanske känner mig löjlig. Har ju ett extremt mindervärdeskomplex och tror att jag inte borde uttala mig om något för att min åsikt inte är värdefull.

btw
hur vacker människa? (älskar fräknar)


Sovtajm!

Kommentarer
Postat av: Jummie

Jag tror att man växer lite som människa varje gång man törs stå upp för sin åsikt och sedan klicka på skicka-knappen. Det är viktigt att göra sin röst hörd, hoppas du fortsätter i rätt riktning.

2011-10-31 @ 02:20:06
URL: http://jumsan.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0