Hypokondrikern Konrad

Jag hade cancer som nu, efter mycket nätdiagnostiserande, reducerats till endast zinkbrist. Skönt är väl det.

Jag vet inte om jag har zinkbrist, men jag har googlat på rätt ordentligt om aptitlöshet och obefintligt smaksinne.
Vill ju kunna ägna mig åt mitt favoritintresse; att äta, och kunna njuta av det. Att förlora smaksinnet till stor del gör att det inte känns som man lever helt och fullt. Och så vill ju inte jag leva!
Så efter all research köpte jag zinktillskott. Det dödar inte mig åtminstone, så får hoppas på att det får mig att känna mig mer levande.

Symptom vid zinkbrist:
Symptom kan var sämre sårläkning och infektionsförsvar, sämre tillväxt hos barn, försämrad aptit, dåligt humör, irritation, depression, aggression, inlärningsproblem, hudförändringar, vita fläckar på naglarna, psoriasis, acne, håravfall, dålig hy, klåda och eksem, dålig syn, förändrad smakupplevelse, minskad sexlust, sämre spermier, diarré mm. Hormonella besvär kan uppstå. Barn kan även få en långsammare tillväxt.

(haxxat direkt från http://www.halsosidorna.se/Zink.htm )

Let's cross our fingers and hope, biatches.

Kommentarer
Postat av: Jummie

Hahah jag hade kunnat kläcka ur mig så mycket om det här inlägget. Låter nog bli.



Sista frågan som dök upp i huvudet efter ordet "diarré" var "Aha, så nu kommer Millie inte vara Shitstain Barbie efter det här?"



Hahaha. Puss.

2011-10-17 @ 23:23:25
URL: http://jumsan.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0