bloggheaderbajsBAJShjälpTACK

Kan ni hjälpa mig med en sak.
Om man går in på min blogg och klickar på en månad i arkivet så syns inte texten jag har i min header.
Klickar man på ett särskilt inlägg så syns åtminstone "Shitstain Barbie" i headern, men inte min underrubrik.

det har varit så ett tag och jag har inte orkat bry mig om det
men det är smått irriterande
någon smart människa som förstår varför?

orkar inte ha det såååååå
har lätt för att bli frustrerad när inte saker går som jag vill
och jag inte förstår dem
hahaha

Kommentarer
Postat av: [SOFIA WESTERGREN]

sv: skönt för dig då! :( :) fast vi flyttar snart till ett ställe utan grannar, yay! :D



det där med din blogg, kolla i alla koder att det här stycket ser ut så här:



<div id="header">

<h1><a href="${BlogUrl}">${BlogTitle}</a></h1>

<h2>${BlogDescription}</h2>

</div>



det är det där description som du saknar där inte texten syns, tror jag iallafall :D

2011-10-16 @ 19:09:12
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0