vad jag har gjort/inte ännu gjort - idag!

Idag har jag gjort följande:
  • Varit på Ingeus, trevligt faktiskt! PRATAT AV MIG LITE
  • Gått till affären med syrran.
  • Läst Doppler. Jag vet, läser för sällan, boken är inte ens lång. Ska bli klar imorgon!
  • Bajsat på mig. (SKOJA!!???)
  • Dansat som en tok till Lady Gaga, mother monster (SOM OCKSÅ VANN FYRA EMA'S IGÅR<3) och Pendulum. Har svettats och blivit övertaggad.
  • Önskat att jag hade en joggningspartner, roligare att jogga ihop. Någon villig? Kan bli lite gnällig när jag joggar, tyvärr. Hahaha. Ni är varnade.
  • Velat gå i massa danssssssssss.
Jag har kvar att göra:
  • Reda ut håret och ta en dusch.
  • Kolla på Lilla Al-Fadji show och skratta livet av mig. Jag skrattar helt hysteriskt åt det, varje gång. Visst är han roligt!? Har följt LAF sedan länge, mina bröder visade en youtubevideo för flera år sedan och jag var fast. Läste hans blogg förut också, älskar hans eget ordförråd!!<3 LAF FOR PRESIDENT!
  • Diska </3

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0