lyckad fredag!

Gårdagen var så jävla funny! Roligare än vad jag väntat.
Jag och Mimmi gick och drack lite hos två bekanta killar. Efter det gick vi alla ner till krogen.
Fan heter den nu igen? Dennys? Dennis? Jaja. hursom.. aldrig varit där förut, men vi sjöng kareoke.
Så jävla kul, hhahah. Varför gör man aldrig det annars för!?!?!
Det måste man göra oftareeee.

JAG IGÅR.. suddig, vet.

Grät lite för att jag missade Idol och Skavlan, men orkade verkligen inte sitta hemma.

bakizz
lördagen har varit värdelös.. men nu ska jag se på Idol. HUR FAN KUNDE MOLLY ÅKA UT!?!?!?
ILSKA. FÖRSVINN, ROBIN!!!!!!!!!!!
kom hem på världens mest fucked up tid idag, tänker inte ens berätta när. sicky
sov till halv 8 på kvällen och åt sen tacosss
that wraps it up
kyöss

Kommentarer
Postat av: Laura

llllool.. visst är den rolig, jag garvade i sönder mig när jag såg deras meny :) ps. maten är faktiskt god. haha

2011-11-27 @ 10:59:57
URL: http://dayswithlaura.spotlife.se
Postat av: Malin

karaoke är roligt, det var längesen xD

2011-11-27 @ 15:34:24
URL: http://jiggythemaniac.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0