Lite skönt countrysväng*!

En bra dag! Varit på Ingeus och sen var jag nere på Myrorna och gluttade. Fatta vad bra second hand är egentligen, jag tar återanvändning framför konsumtionshets alla dagar. Såg ett tusenbitarspussel som jag tänkte köpa men ba nee, vill verkligen ha ett tusenbitarspussel. Kände mig skittöntig. Köpte två koppar iaf! Sen räckte jag en gammal man en påse på Hemköp, gav gatumusikanter en femma och kände mig så generös att jag tror karmakontot plussade. Det är mer än jag vanligtvis gör för mina medmänniskor. Skämtåsido. Hhahaha omg. Fyfan vilken tönt jag är!

Blir att dra på sig gympaskorna och ta en långprommis.

Lite musik på det här. Jag har ingen aning om hur jag hittade den här låten, but I'm glad I did! fy vad skön den är! Riktigt härligt countrysväng.. behold

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0