LISTTAJM

FAKTA…
Smeknamn: Nea, Nenne (fulaste ever)
Födelsedag: 11 November
Bor: Eskilstuna
Arbete: Student
FAVORIT…
Färg: Vitt, kryddigt
Plats: Alanya
Drog: Musik ;)
Fordon: Bil, båt, flygplan
Film: Titanic, Inception, Just go with it
Djur: Elefant, påminner om mig själv
Affär: Engelska affärer
Serie: Desperate housewives
Café: Smak
Skor: Kilklack
BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: Varje morgon när jag fixar håret
Gnälla: Klart, jag är ju tjej
Skrika: Jag är högljudd, men jag skriker inte för ofta
Sova: När jag kan, oftast om nätterna hehe
Drömma mardrömmar: Ja det brukar jag
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är född annorlunda
Klä dig i svart: Ja, annars syns mina valkar :-)
Ha sex: Nope man
Hata folk: Nej, jag hatar inte
Lita på folk: Har dom jag kan lita på
NÄR…
Åt du senast: Ett par timmar sedan
Läste du en bok senast: Läser inte
Var du på konsert senast: Minns jag inte
Köpte du något senast: Säkert häromdagen
Kysste du någon senast: Nån vecka sedan
Svor du senast: Det vet jag inte
Sjöng du senast: Alldeles nyss faktiskt
Klagade du senast: På svenskan imorse
Är det sommar: Om ett halvår ungefär
VEM…
Saknar du: Min bror
Rörde dig sist: Mamma
Kysste dig sist: Arvid
Gjorde dig riktigt glad senast: Badkaret
Fick du sms från senast: Victor
HAR DU…
För många vänner: Kan man väl inte ha för mycket av? :)
Tvångstankar: Haha faktiskt, ja! Jag räknar till 8 vad jag än gör, annars tror jag att något dåligt kommer att hända. Sen måste jag ha två olika strumpor på mig, annars är allt dåligt som händer den dagen mitt fel. Sen måste jag kolla låset på ytterdörren 3 gånger om jag är ensam hemma!
Någon annan psykisk sjukdom: Nej tror jag inte
Färgat håret: Fler gånger än jag kan räkna!
Brutit några ben: Nope har inte hänt
Några piercings: Bara öronen
Egen dator: Två faktiskt, en laptop som inte fungerar och en stationär
Gjort bort dig rejält: Skäms inte så mycket över någonting egentligen, men häromdagen gick jag förbi godisland och snubblade, då en gäng ungdomar passerade mig och skrattade, var ju inte det bästa jag varit med om haha..
Bra självförtroende: Nej, komplex över varenda kroppsdel
Kysst någon: Yes, det har jag
Haft sex: Nej, hållt mig av egen vilja! :-)
Köpt kondomer: Nä, fått i skolan
Sagt jag älskar dig till någon idag: Till en kompis!
Varit kär: Har jag varit
Blivit kär i någon på nätet: Nä, måste träffa en person för att utveckla riktiga känslor
Velat vara otrogen: Nä, tjänar väl inte till något??
HUR….
Går du: Som the Grudge
Fördriver du tiden: Datorn, Ritar, dansar, sjunger eller spelar gitarr
Mycket pengar har du: Just nu, eller som vanligt är jag pank hehe
Tjänar du pengar: Njä studiebidrag när det inte är indraget
Ofta diskar du: Almost never, my friend
Ofta städar du: En gång om året ungefär om jag ska vara ärlig hahah
Ofta träffar du din familj: Varje dag och det är jag tacksam över!!
Mycket äter du: SKITMYCKET
ÄR DU..
Förstående: Brukar jag vara
Öppensinnad: Försöker försöker!
Arrogant: Oftast inte, haha
Osäker: Om jag måste åka buss själv
Blyg: Nej, blyg är jag verkligen inte.
Smart: Beror på, fattar det jag vill fatta
Sentimental: Ja ganska sentimental
Pratglad: Känner ingen som pratar mer!
Idag vaknade jag halv sju. På kvällen. Kändes ju jävligt kul, not.
Hade inte riktigt något att göra idag, så jag sov vidare. Åt sen en gryta som smakade spya.
Euw. Festpepp. Vart är festen i helgen? Give me. Ser asliten ut på bilden, tycker jag.
Och här kommer en lista.. i brist på annat.
FAKTA…
Smeknamn: Millie, Millis, Millizen, Millhead osv. Kär barn har många namn.
Födelsedag: 20 november
Bor: hemligt
Arbete: -

FAVORIT…
Färg: Svart, vit, grå och brun.
Plats: Mitt rum!? Wherever I'm with my wonderful friends is my favourite place.
Drog: socker.. försöker avvänja mig
Fordon: Mina ben
Film: Älskar första Saw-filmen, Trollkarlen från OZ, och fler.. kommer inte på nu, though.
Djur: gillar inte djur
Affär: Det vettefan.
Serie: True Blood, Desperate Housewives, Grey's Anatomy, Gossip Girl, Seinfeld, Cougar Town and suchh.
Café: Inget särskilt faktiskt.
Skor: Grova sådana.

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: Jofan!
Gnälla: haaaa, bitch please.
Skrika: Högljudd hoe
Sova: Ja.
Drömma mardrömmar: Nej, inte så ofta. Har tur.
Försöka vara annorlunda: Nej, jag venne.
Klä dig i svart: Alltid.
Ha sex: Skulle inte ni vilja veta det!?.. det händer
Hata folk: Nope, försöker förstå mig på.
Lita på folk: Ja, på vissa.

NÄR…
Åt du senast: Ett äpple, för en timme sen.
Läste du en bok senast: Igår. "Vecka 36" läser jag nu.
Var du på konsert senast: Åh.. Looptroop för nästan en månad sedan.
Köpte du något senast: IDAG!
Kysste du någon senast: Ehm.. några veckor sedan-
Svor du senast: Inget jag minns, gör det för ofta.
Sjöng du senast: Nysss, lovely.
Klagade du senast: Tidigare idag antagligen.
Är det sommar: för länge kvar

VEM…
Saknar du: Min mamma
Rörde dig sist: jag själv (alltså tänk inga perv tankar, kliade mig på kinden)
Kysste dig sist: Det är hemligt
Gjorde dig riktigt glad senast: vet faktiskt inte
Fick du sms från senast: Mimmpi

HAR DU…
För många vänner: Nej.
Tvångstankar: inga megasaker, bara små. ibland!
Någon annan psykisk sjukdom: Odiagnostiserad.
Färgat håret: Många gånger.
Brutit några ben: Icke
Några piercings: fyra
Egen dator: Ja, det kan man säga.
Gjort bort dig rejält: Som fan, gör jämt bort mig. Hahaha. Ni skulle bara veta. Men det är kul!
Bra självförtroende: Inte alls.
Kysst någon: Eh, ja.
Haft sex: Jarå.
Köpt kondomer: Noe.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope
Varit kär: svårt att veta
Blivit kär i någon på nätet: Inte riktigt.
Velat vara otrogen: nej

HUR….
Går du: Fort och som om jag hade en kuk i röven-
Fördriver du tiden: lyssnar på musik, bloggar(HEHE), läser, dansar, sjunger och allt möjligt.
Mycket pengar har du: INGA
Tjänar du pengar: f-kassan
Ofta diskar du: tre dagar i veckan fml
Ofta städar du: hatar att städa, nästan aldrig :(
Ofta träffar du din familj: olika, mimmi och pappa varje dag. resten - inte så ofta.
Mycket äter du: masssssssor

ÄR DU..
Förstående: Det skulle jag verkligen säga att jag är.
Öppensinnad: Väldigt.
Arrogant: Nej
Osäker: Ja
Blyg: beror på.
Smart: ja!
Sentimental: fruktansvärt
Pratglad: JAAAA, översocialt dampbarn.

Kommentarer
Postat av: sara

Går du: Fort och som om jag hade en kuk i röven-



Hahahhhahaha

2011-11-25 @ 20:57:41

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0