complaints

Sitter och dricker en kopp te, kollar ut från fönstret och ser månen nästan som en banan där uppe på himlen.
Nice.

Idag har varit den mest irriterande dagen ever.
Pga pappan och syrsan.
Det är omöjligt att gå på stan med den förstnämnda. Tror jag har nämnt detta förut i ett inlägg, eller flera. 
Kläder var vad vi letade efter. Men han slår en halv blick på plaggen i affärerna, efter det säger han "här finns det inget", "vilken dålig affär".  DU KOLLAR JU INTE ENS PÅ PLAGGEN!?
Han går in i en affär och frågar "finns det inga tofflor här?". Utan att ha titta efter först.
Ofta står det han frågar om framför näsan på honom. "Kika efter", säger jag. Men nej. Han lyder inte sin visa dotter. Och allt detta är komiskt, ja, väldigt väldigt komiskt. Men jag blir mest irriterad, för jag orkar liksom inte.
HAHAHA ÅHHHHHHHHHHHHH.

Syrsan blev jag irriterad på för att hon aldrig plockar bort efter sig.
Trots att jag påminner henne JÄMT OCH STÄNDIGT om att hon ska ta bort sina saker så svarar hon bara "sen".
Sen betyder egentligen aldrig, har jag lärt mig. PICK UP YOUR FUCKING SHIT!!!!!!!!!!!!
Får plocka undan efter henne hela tiden, och hon går på mina jävla nerver. Får adhdutbrott.
När man till slut blir irriterad över att det är så mycket grejer överallt får man ta saker i sina egna händer och plocka undan. Därmed kan man säga att hon alltid vinner. SHE ALWAYS WINS.
Om man plockar undan sakerna åt henne så kommer hon ju aldrig lära sig!

Nu orkar jag fan inte skriva mer angående det där för det gör mig irriterad.

Annars känner jag mig välklädd idag, önskar att jag hade bild på't men det är FÖR JÄVLA SVÅRT ATT TA KORT PÅ SIG SJÄLV. Och ingen annan vill hjälpa.

that's it!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0