Answering bell

SJUKA JÄVLA DRÖMMAR, och en rätt trevlig en. Ingeus. Hämta pappas meds. Hem. Äta skorpa och dricka te. Kolla på Schulman Show. Äta lite mat. Kolla lite till på Schulman Show. Lyssna på musik. Vilja ha ett par bra träningsbyxor, såna där smala. Fast jag ser skitful ut i såna, för mina ben är så hemskt fula. Men vem behöver vara snygg när de tränar liksom. Vilja ha en tuperingskam!!!

Har nästan ingaaaa träningskläder. Jag vill ha den där känslan i träningen som behövs, när man byter kläder och bara kööör. Tipsa mig gärna om prisvärda plagg i den kategorin. Inget för dyrt.

Men kruxet är pengar. Förbannade pengar.

Schulman Show med Marcus Birro var åtminstone tillfredsställande.
Avsnittet med Alexander Bard är nog det bästa, har inte hunnit se alla. Blivit lite efter på den biten.
Men Alexander Bard visade en sån värme som jag aldrig sett hos Alexander Bard.
Att han är intelligent har jag vetat länge, men att han var så skön var för mig en trevlig överraskning.

Chicken nuggetsen smakade socker. Yuck.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0