valborg ochsåvidareplus

Hade tänkt skriva om min valborg men valborg är en sån där högtid som inte gör så värst mycket väsen av sig egentligen. Fest hos Bella var det i alla fall, sedan gick vi på efterfest med Evelina och några killar i Newforce.
De var ju trevliga, tror jag i alla fall.. hahaha.
Det är ju en fjortisarnas nationaldag, och det blev en riktig fjortisvalborg för min del: jag spydde som fan.
Mådde inte helt bra där. Vi gick hem runt 7-8  på morgonen och jag minns i efterhand inte så mycket.
Vi lyssnade på Kenta Gustafsson minns jag åtminstone, och att dom hade en Tunnan och Moroten skiva minns jag, och att jag tyckte att det var roligt. Och att Isabella fick ta hand om mig, hahaha. Hon fick min spya på sig. Bra är väl det att man har goda vänner i alla fall! Man lever ju bara en gång.
Det var roligt att Isabellas lillasyster som fyller 18 nu i månaden ville hänga på, lillen!
Ludde drog vi också med oss. Typiskt mig att dra med mig folk överallt :).

Ja, det spårade rejält som ni kanske förstår?
Kände mig helt fysiskt trasig igår och idag känner jag att min energi inte finns till heller.
Jag behöver liksom repa mig i år och dar efter en sån här monsterfylla.

Men idag tänkte jag dra ut och jogga ;)!

Det var väl ett intressant inlägg? Inte? Nähe. Okejdå.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0