VAKNA!

Jag vaknade för 2,5 timmar sedan men jag känner mig fortfarande inte vaken. VAKNARÅ!!!
Har ingen energi någonstans. Känner mig slö och trött.
Ont i nacken också, woho. Idag har jag hunnit dammsuga och äta min systers chipssmulor hahaha.
Sen har jag läst lite i tidningar. Gårdagens Aftonbladet, som jag aldrig hann läsa igår.
Stod mycket om Eric Saade och ESC. Vilken jävla tönt han är som fått världens hybris. Han rättar sig nämligen inte efter svenska jante, men lite ödmjukhet får man väl fan ha? Haha. Så trött på den idioten. Han kommer säkert växa upp till att bli en hustrumisshandlare. lol. Angående hans chanser i tävlingen kan han mycket väl komma upp i topp 10. Blir väl att kolla på skiten ikväll.

Dagens låt: Lilla Lovis – Brudar Med Små Pattar Kan Dra Åt Helvete
That's all for now.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0