onsdag

Läste mitt horoskop imorse och det stod såhär:
"Du tycks inte känna dig riktigt pigg, men din pliktkänsla får dig ändå att fungera ganska välorganiserat." Det slog verkligen huvudet på spiken då jag gick upp runt klocka åtta, efter ca tre timmars sömn.
Hade viktiga göromål. Haha, jag ba, är det här ett skämt? PLIKTEN KALLADE!

Jag är så sjukt trött men samtidigt rastlöst för tillfället. AHHHHHH!
Vad gör man? I'm going nuts.

Var på testgrejsbajssnopp eller vad man nu kallar det och gjorde massa kunskapstest. Från halv tio till tre ungefär.
Med en lunchrast inräknat. Man blev lite ställd, kändes som att vara tillbaka i skolbänken och jag var rätt ringrostig HAH.

Idag har jag träningsvärk för att jag tränade igår, jävligt bra av mig.

Det här med att vakna tidigt är nog inget för mig, har ingenting att göra hela dagarna och blir FULLSTÄNDIGT RASTLÖS!!!

varför kan det inte vara fredag? åh, jag är så hunrig men inte sugen på något alls
men på fredag ska vi äta tacos

ÅEH

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0