HUMOR!!!!

Funny thing of today:
I Alex Schulmans "Veckans Skönaste" tog Thorsten Flinck första plats. Såhär skrev Alex..
"Thorsten Flinck lanserar en ny skiva och fick frågan av hedersknyffeln Anders Kraft i "Nyhetsmorgon" hur det kunde komma sig att det tar så lång tid att producera sina alster. Flinck svarade att det går fort att knulla, men att det tar längre tid att älska - för att skapa kvalitet måste saker och ting ta tid. Han fortsatte med att konstatera att TV4 är en kanal där det mest knullas." SLUTSATS: THORSTEN FLINCK ALLTSÅ, VILKEN JÄVLA LIRARE!!

OTHER FUNNY THINGS!?
Sitter och viker mig dubbel av skratt till dessa videor. Seriöst, finns det något mer bisarrt? TARDNESS OVERLOAD. Den här "Bart Baker" måste vara en väldigt sjuk ung man! Inte konstigt att man själv är störd i huvudet när man får se sånt här hela dagarna, hahahaha.

Jag vet att folk oftast inte ens orkar kolla när man lägger upp EN video, och nu har jag lagt upp flera, så det är ju inte ultimat. But trust me guys, de här är sevärda. HBAHAHAHAHA jag drör FÖR DE ÄR ROLIGAAAAAAAA. Så jävla barnslig och pubertal humor, aka my humor!




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0