en orgie i egobilder


Russia's greatest love machine

Hann inte skriva något igår, det hoppas jag att ni ursäktar mig för.
Sitter och lyssnar på Boney M's låt Rasputin som är så himla bra! Det man tänker på är att den där jävla Fredrik Kempe helt och hållet har snott introt till låten och använt det i "Popular". That's weak! Och det enda jag gillar i hans skitlåt är faktiskt just introt, tycker det är fantastiskt. Well well well.
Igår var det parkhäng, öl och vodka. För mycket, som det alltid blir. Grova minnesluckor, hahah.
Men det var kul. En kille visade mig en bild på hans tupptatuering, den satt på hans könsorgan.
Det tyckte jag var jätteroligt!

Nu orkar jag inte skriva mer :). Lite ont i huvudet!

Eller jo, en sak till. När jag vaknade upp idag var jag uttorkad i munnen och hade inget saliv kvar kändes det som. Så sjukt jävla äckligt. Akohol gör ju en uttorkad och jag glömde bort att dricka mycket vatten innan jag la mig. Det ville jag berätta för er. Smakade röv i käften, alltid lika härligt..

Kommentarer
Postat av: ia

Vad står det på din tatuering? (:

2011-05-23 @ 12:24:48
URL: http://makethemwonder.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0