tråkonsdag

Jag har två nätter/morgonar i rad sträckt på mig för att stänga av lyset i mitt rum, bara för att komma på att det inte ens är på. Den besvikelsen över att jag ansträngt mig, när jag ligger skönt nerbäddad och måste sätta mig upp och sträcka mig efter lysknappen, bara för att inse att det är morgon (ungefär klockan sju) och jag inte har lampan på, utan att det är ljust ute. Då känner man sig rätt korkad.
Man kanske borde gå och lägga sig lite tidigare. I och för sig så är sju på morgonen rätt jävla tidigt.
Dontcha think?

Imorgon ska vi till Stockholm och glo på Filip & Fredriks nya show.
Blir bara jag och Aleeks dårå. Men det blir fett som fan ändå :D!

Förresten så hatar jag när ens favoritskådisar turn out to be gay. Inget ont om homosexuella alls.
Men när jag fick reda på att Jim Parsons var det så blev jag djupt ledsen. Jag vill ju gifta mig med honom :(.
Det är som att få reda på att ens favoritlåt egentligen handlar om en smörgås. Och det känns ju ganska surt.

JAG <3 JIM PARSONS = forever

Det är som när man fick reda på att Neil Patrick Harris var gay.
Being gay or not, it doesn't really matter. They're amazing actors. But still!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

2011-03-09 @ 22:54:57
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0