The Wayward Daughter

Igår kväll gick jag på en treasure hunt at home. Målet var att finna min pappas starka piller för att bota min extrema huvudvärk, eftersom att vi inte hade några Alvedon kvar.
Istället hittade jag den ring jag fått av mitt ex Robins mamma och pojkvän när de kom hem från Turkiet.
Har inte sett den på en evighet, och jag älskar den! Så, jag blev glad.
Jag är ingen smyckestjej över huvud taget, det är inte min grej alls. De enda smyckena jag har på mig är min mammas ring och min mormors halsband, vilka jag i princip aldrig tar av mig förutom när jag duschar och diskar, i alla fall ringen. Hedrar minnena av dem, tycker det är fint.
Det ska vara subtilt och stilfullt, om ni frågar mig. Men smycken gör sig bättre på riktiga kvinnor!
Hahaha.

Dålig bild, men det är stjärnor på den :).


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0