NATTHUMOR!

Sitter helt hyper och asgarvar åt roliga saker från populära likes på fb.
SKRIVER MED NÅN JONATHAN på chatten, han är från USA OCH ÄR ETT AV MINA "FANS", man ba vafan hahahaha, HAN FRÅGADE VAD JAG BRUKAR ÄTA.
jag skrev "hamburger, pizza, cereal, beef stew och sen råkade jag skriva PEE SOUP"
JAHAHAHAHHA!!!!!!!!!1

pisssoppa????????????? menade pea soup såklart, även fast det inte heter så på engelska. Ärtsoppa menade jag.
Fast jag hatar ärtsoppa. Men jag luras ju, det är ju inte vad jag äter ALLS hahahaha.
Pizza ibland! men vad fan är beef stew? hittade på.
Är trött.

NU, NÅGRA ROLIGA FB-LIKES SOM JAG ASGARVAT ÅT. Man ba människorna som hittat på dessa måste ju vara lite störda i huvudet, hahahha:

If you watch The Human Centipede Backwards, Its A Heart Warming Tale Of A Surgeon Who Separates 3 Severely Disfigured People.

I had sex with my girlfriend last night. It was going pretty good, except the entire time she was screaming someone elses name... Anyone know who rape is?

If you watch Saw backwards, it is a truly amazing and touching story about one man providing countless limbs for the disabled.

Dear girls,
i dont care if your hair isnt straight, 
i dont care if you bite your nails,
i dont care if your teeth are wonky,
i dont care if your not as skinny as another girl,
i dont care if eyelashes arent long enough,
all i want is a good sandwich.


Boy: I like you alot.. 
Girl: I like you too (:
Boy: Will you go out with me?
Girl: YES!
two weeks later..
Girl: Baby im in love with you.<3
Boy: Alright than, take off your clothes, and go make me a sandwich.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0