fest?



Absolutely. Igår. Synd bara att alla stack så tidigt.
Var ju skoj i alla fall. Dansade som fan!
Isabellas mamma och pojkvän skjutsade oss hem runt sex på morgonen, haha.
Snällt av dem! :) 
Sen däckade vi i hennes säng. Fyfan vad jag sov! Det var otroligt skönt.
Vaknade dock upp med världens huvudvärk, det var inte så skönt. Jag satte mig i vardagsrummet och tittade på tv, det där programmet om BB på 5:an. Kvinnorna såg ut att lida så fruktansvärt mycket att jag lovar att jag aldrig kommer våga pressa ut ett barn ur min vagina. Man blir ju avskräckt! Way to go, liksom.
Jag, Isabella och Evelina käkade på Phoenix runt klockan sju, och såg en kille med asfet röv.
Och så pratade vi om konstiga grejer, hahah. Vi behöver hjälp.

Sen kom jag hem precis i tid för Solsidan och Ove råkade käka bajs. Hahahaha. STACKARS ALEX!
Vet ni hur mycket jag garvade? Sjukt mycket. Så roligt!

Jajayeyaheyah. Ska glo lite på BB och därefter The Walking dead.

Hear ya :)!

Kommentarer
Postat av: Celena

Solsidan <3 Behöver man säga mer? ;)

2011-03-07 @ 11:36:08
URL: http://celineangelic.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0