lördagsöndag


igår kände jag mig fin :D

Gårdagen vart så jävla lyckad. Jag och syrran var på fest hos Bella men sen drog vi till Time där vi egentligen bara skulle vara en kort stund. Men vi blev kvar längre för att vi träffade två jätteschyssta skånepågar. Jag som älskar skånska blev ju helt till mig hahah. Bästa dialekten om du frågar mig. Väldigt trevliga killar som bjöd mig och systeri på öl. Jag älskar att träffa nya människor!
Det roliga var även att ena killen fyller år på samma dag som jag, haha ;D.
Yep yep. Råkade tyvärr dricka så mycket att jag har ganska stora minnesluckor.
Hate when that happens! Jag är dålig på att dricka lagom. Tjoade väl runt och hälsade på alla möjliga.
Isabella kom till Time en stund också. Sen gick vi till Patrick.

Stack hem vid typ halv sex på morgonen. När jag kom hem vet jag inte alls vad jag gjorde, det minns jag inte.
Jag la mig i vår fula soffa och bara var vet jag åtminstone. Sen la jag mig i Mimmis säng för att glo på tv, när pappa vaknat. Jag glodde på massa skit. Såg på "So you think you can dance" och det gjorde mig lycklig. Jag älskar dans, det bara spritter i hela kroppen av att se folk dansa, kan inte sitta still, vill också :D.
Mådde illa. Kunde inte sova och jag sov därmed ingenting på hela natten.
Idag, söndag, så däckade jag när jag glodde på Hellcats och Gossip Girl. Kunde inte hålla ögonen öppna.
Kunde jag inte ha däckat vid en bättre tidpunkt än när mina program gick? Irriterande, haha.

nu är jag trött som Zzzzzzzzzzzlatan
ni förstår inte!

är arg på mig själv också, har råkat radera hela min utkorg där det fanns 60 stycken sms, sms som jag skrivit i natten, tankar och allt vad det är, små dikter. HELVETE. Varför ska jag lyckas så bra med att cepa till det jämt och ständigt? Jag blev så jävla ledsen när jag såg det, för det var också andra sms jag fått från vänner. Det betydde mycket and now it's gone. FAN TA MIG!

annars då? Jo, när jag där låg i min självvalda misär i min syrras säng och glodde på tv så kände jag bara hur mycket jag vill ha en man och en liten unge. Kan ni tänka er det? Min biologiska klocka har börjat ticka högre och högre. TICK TOCK. Tänk att få bli väckt en morgon av ens eget lilla barn som kommer in i rummet och kramar en och säger "mamma vakna". Ååååh. Finner inga ord.
Might not happen in this lifetime, but still! En fin tanke.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0