helgsummeringen

fredag
fest hos bella
den var väl sådär, inte överdrivet rolig
det roligaste var nog när jag, Eve och Isabella var på väg till själva festen
någon ropade högt upp ifrån en balkong, vi gick med ryggen emot
uppfattade aldrig vad dom sa, men jag vände mig om och skrek "rock n roll" som svar
eve hörde det personen skrek, vilket var "snygga strumpor!"
så säger jag "vems strumpor?" och kollar ner på våra fötter för att upptäcka att jag är den enda med strumpor på mig, lol.. was funny. hahaha, eller eve hade strumpor men de var låga och syntes inte.. ja, ni fattar
kände mig rejält kränkt, inte varje dag man får höra såna elaka kommentarer
när festen var slut gick vi till Patrick och hämtade pengar
vid gamla stan började en kille följa efter oss och han trodde att han skulle få sova hos Isabella
hahahaha, omg stackarn asså
det slutade med att vi fick vi springa ifrån honom efter Statoilbesöket
jag lskojar inte, vi sprang ifrån honom och gömde oss bakom en container 

lördag
vi var i stadsparken hela dagen
njöt av det underbara vädret
glodde på folk som sprang Å-varvet
lite sådär, ett band spelade i närheten och det var bra mysigt
åt Spicy, möms
sen tillbaka till parken, drack lite där
det började dock blåsa upp världens storm och då drog vi därifrån
helt från ingenstans kom den sjukaste blåsten
kvällen slutade med att vi drack lite till och pratade om allt möjligt

söndag
Isa och Eve följde med mig och spelade fotboll med några av mina syskon och deras barn.
Det var jättekul, haha. Ungarna in my heart. sen gjorde vi tre tacos, så gotttttt.
Efter det vare BB-final, Simon vann.. höll personligen på Peter men Simon är skön han med.
fattar inte att Martin blev 3:a ;o!
Vi kollade och skrek typ, hahah. spänningen liksom!
Sen kollade vi på mer teeve

Slutsats? JÄVLIGT BRA HELG ALLTSÅ! Med människor jag gillar.
Vi har typ cyklat hundra mil i helgen.

Kan vi göra nästa helg lika bra, eller till och med bättre? Möjligtvis, we will try!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Bästa helgen med er! <3

2011-06-07 @ 01:23:14
Postat av: Milla

Totally <3!

2011-06-07 @ 04:32:33
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0