hälsa till satan, vi hörs

rövtrötttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttplökksdpsdakpåskp
kommer inget bra ur min skalle
sugen på chips, godis och fan vet vad
att ligga i ett hav av gottigheter.. kan ni tänka er det?

har noll energi, bara gnällighet och trötthet
jag blir ledsen när folk säger att jag gnäller för jag blev retad för det i skolan :(
och jag vet om att jag gnäller.. fast jag ser det bara som att tala sanning
ofta påverkat av tonläget i min röst som är så ful
AJA! blev kallad för gnällapa :( alla var dumma emot mig

jag kan t.ex. säga att någon mat är äcklig och så tar folk det för gnäll, men jag speakar bara min mind
which I'm allowed to, so fudge off. It's just the truth.

ofta jättejättegnällig och jobbig/bitter när jag är trött och hungrig
men jag vill inte va det, känner mig som en dålig människa :( för att det går ut över andra
nu känner jag mig som en liten vilsen hundvalp hahahaha

men men.. här har vi en bra låt som jag fått upp öronen för:
Timbuktu – Resten av ditt liv

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0