den tutande bilen

det är någon konstig bil som tutar utanför mitt fönster var 15:e minut ungefär.. väldigt skumt, har tittat ut men inte sett den.
Det är någon konstig bil som tutar utanför mitt fönster var 15:e minut ungefär. Väldigt skumt. Jag har tittat ut men inte sett den, inte sett någon bil över huvud taget. Tycker det är jätteläskigt. Mitt paranoida sinne säger att den tutar på mig och därinne sitter kanske en stalker/mördare som vill se mig död, alternativt en vän som vill att jag ska komma ut och åka bil hela natten lång och kolla på soluppgången någonstans där det är vackert.

Nej, för fan.. det här gör mig riktigt rädd. Kanske bara är en bil som fått en knäpp?
I don't know. Haha.

Nu vill jag göra sådär som de gör i filmer, springa ut och kolla efter. De man alltid skriker "nej, gå inte diiiiiiiiiit!" åt. Förnuftig som jag är så går jag inte dit, för jag hade troligtvis blivit slashad.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0