1 juni

Första juni... Jag grips alltid av en grov ångest vid månadsskiften.
Vetskapen om att mitt liv glider ifrån mig likt sandkorn mellan mina fingrar, den är inte barmhärtig.
Att jag inte gör något värdefullt. blä
tiden är knapp liksom (på något sätt ska det väl ordna sig? men ej)

idag(igår) har jag varit med lidlsister på stan
shoppade skor och trosor och en sport-top av något slag(?)
blev av med nästan 400 spänn och det smärtade lite
klippte av ett par jeans och gjorde dom till shorts, mådde dåligt över att folk stirrade på mina ben
inte så diskret av dom
men det var så himla varmt och fint utomhus att jag inte orkade med byxor
en tjej pekade och sa nåt till sin kompis
fyfan vad jag hatar mina ben
jag mår dåligt inuti klädaffärer också, jag trivs inte,
orkar inte prova kläder och bli besviken över hur fult allt är på mig
vissa är ju bara födda fula, varför ska de anstränga sig att se snygga ut?
waste of time
vi såg BB-Gurkan med entourage sitta på Waynes, vi stirrade sönder, och det var kul.

orkade inte riktigt använda punkt så mycket i det här inlägget
har läst en jättedeprimerande blogg typ i en timma(blev fast)
skakande historia

ska nu sova, god natt maj, god morgon juni.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0