let the sunshine in? haahhh

När infaller den bästa tiden i ens liv? Ni vet den de pratar om. När allt är så fint och bra.
Det här är verkligen inte den bästa perioden i mitt liv, just för att allting är så ovisst och luddigt och dåligt.
Men det kan jag ju inte säga nu, när jag inte levt länge nog för att uttrycka min åsikt. Men om det här ärligt talat ska vara den bästa tiden i mitt liv så dör jag.

När ska det ordna upp sig? Jag undrar. När ska molnen försvinna från min evighetsgrå himmel och äntligen släppa in solstrålarna. När kommer alla dem där minnena som gör livet värt att leva? De som man kommer ihåg en hel livstid. Jag vet inte. They may never come. It may never come.

I'll tell you this, life - it's a gift and a fucking curse.
Jag önskar att jag var dum i huvudet, för allt detta tänkande skär djupt i min själ.

Jag vill bara trycka på spola-knappen och bli 30 genast, förhoppningsvis har mycket klarat upp sig då. Jag vill bara finna min plats. Jag vill bara sluta vara såhär. Men det går ju inte.
I'm fucked up in every possible way... om ni bara visste.

Silly Milly, jag vet att saker inte bara klarar upp sig själv såklart. Man måste jobba för det.

enough with this shit, jag måste sova!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0