lite verklighet

Jag har en Elle i min väska 
Så att det ska se ut 
Som att jag sitter och tar det lugnt bara 
Inte går patrull som förut 
Elle, när ska det bli inne att vara som jag 
Blek och feg och sävlig och lat 
Jag har köpt varje nummer Elle sen 96 
Men det som fortfarande gäller är 
Vacker och lycklig 
Och just nu kjol med särskilda veck




känner mig riktigt ful atm, sliten som hunden
ser ungefär ut som att jag har gått på crystal meth i några år
jag har ont i ryggen, om min rygg går sönder på grund av den här icke så ergonmiska "datorstolen" ska jag tvinga min pappa betala kostnaden för att laga den haha
dåligt humör
jag vill flytta och ha en tv, känna att jag får bestämma själv
den friheten skulle vara så överväldigande
ingen pappa som tjatar om brödsmulor, inget "du får inte titta på tv om nätterna"
inget "du måste komma hem senast klockan ett", inget "du måste diska"
det är ju min verklighet.. det skulle kännas konstigt om det plötsligt inte var så längre
jag vet inte, men det där är bara en dröm
feels like I'm never getting out of here.

Jag tänker för mig själv att det är okej här hemma ändå, det är bra.
Det är i alla fall mycket bättre än när jag var yngre. Men inget kan någonsin bortse från att han är huvudperson i mina sämsta minnen. Det kan inget ändra på.

nämen usch vad deprimerande och dålig på att använda punkt jag är
nighty

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0