Livet känns förbannat fint

Ibland!
Imorgon är jag ledig från Ingeus, jag bör ta en dusch då. Har haft en väldigt trevlig dag annars.
Jag sa att jag skulle smiska pizzabagaren med pizzaspaden om inte pizzan han gjorde var god, vi provade nämligen en ny. Den var helt okej, tycker pizzorna från Nejlikan är ganska smaklösa.
Måste ta tag i disken strax, hat på det. Ha en trevlig helg, I know I will! :)

Förresten, om jag ficka välja en bloggares frilla jag själv skulle vilja ha hade jag lätt tagit Keelas.
Sötare tjej får man leta efter. Hennes hår är som en dröm. Det är total jizzage! Jag vill egentligen ha dreads, men föddes med dumboöron som jag har stora komplex för. Nu vet ni det!



Kommentarer
Postat av: keela

aaw :):) nej, jag är ingen ängel ^^

2011-07-29 @ 13:28:33
URL: http://keela.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0