Klockan är tio över två och jag ska sova.

Klockan är tio över två och jag ska sova. Är trött som fan, efter en väldigt bra dag.
Har spelat brännboll, fotboll, badminton och umgåtts med Mimmi, Mico, Santtu, Patu, Jack, Wilma, Tinda och Emil. Många namn nu, haha? Är inte riktigt säker på varför jag skrev dem alla, hade varit enklare att skriva "några av mina syskon och deras barn". Så trevligt har vi haft. Mycket angenäm dag.
Man blir glad av barnen, de har alla sina egna små personligheter som är så älskvärda.

Just det, måste fan ta en joggingrunda imorgon. Var ett tag sedan jag tränade, tröttnade på att göra det hemma.
Dags att se hur konditionen har försämrats nu.

och en vit månad är fan i mig på sin plats

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0