back to reality

Måndag - tillbaka till verkligheten. 
Har varit på Ingeus, måste säga att det faktiskt är rätt trevligt där. Människorna är trevliga :).
Skönt att vakna upp tidigt, få in en rutin. När det var slut så promenerade jag hem i duggregnet, lyssnade på bra musik. Det var härligt. Ville inte att den promenaden skulle ta slut om jag ska vara ärlig.

Har inte skrivit på ett par dagar, varit lite busy.
Igår visade SVT the big four-konserten direktsänd ifrån Ullevi. Inte illa!
Det var några jävligt fina ögonblick där allt kom igång och Metallica spelade.
Så det satt jag och njöt av istället för att skriva här, haha. Som att jag vore nån jävla bloggsuperstar, haha.

Nu ska jag häva i mig frukost trots utebliven aptit, men en jobbigt kurrande mage. Gotta eat liksom!
Tankade nyss hem andra avsnittet av True Blood <3.

Feels good to be alive.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0