analklåda

Vad undehåller jag mig med när jag har tråkigt? Jo, jag smsar folk att "jag har analklåda".
Fast jag har ju inte det.. eller!? Sug på den ni.

Trevlig dag idag, bortsett från vädret.
Jag var och hämtade en pizza till pappa och blev helt skakishungrig så jag tog en liten bit, men åt mest pizzasallad och nu har pepparkornen fastnat mellan tänderna. That can drive you crazy.
En kille visslade på mig när jag gick hem med pizzan, hahhh. Jag ba, what is it with people!?

Nu har jag en del att stå i, som dammsugning!

Kommentarer
Postat av: peennys

Ta chansen och anmäl dig till veckans blogg!



Den som vinner får ett inlägg ägnat åt sig med motivering till varför jag tycker den bloggen förtjänar att bli "veckans blogg". Vinnaren får även en länk i menyn på min blogg i en vecka.



Ha en bra dag! :)

2011-07-12 @ 23:58:40
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0