Tröttfredag

Blev På Spåret och Skavlan-titteri ikväll. Alex Schulman briljerade!
Och Stieg Larssons lillebror var där och talade ut om dramat med arvet osv, han verkade sympatisk.
Kanske är Eva boven i hela arvsdramat? Hon verkar lite slug av någon anledning.
Annars var Duffy så jävla söt!
Jag börjar känna mig gammal, mina favoritprogram nu för tiden är typ På Spåret, Antikrunda, och dess engelska motsvarigheten; Antics road show. Man ba, var är Milla och vad har du gjort med henne?

Såklart gillar jag ju inte bara såna program, but still. Haha.
Har ätit så mycket godis idag att jag känt mig spyfärdig. Fy farao.
Läxan är lärd, jag ska inte äta godis. Resten får syrran äta upp!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0