The return of the man himself

Nämen hej på er mina kära vänner, och ovänner.
Jag har fettsåjävlaont i nacken och skulderpartiet och undrar varför.
Gårdagen var väldigt lyckad. The return of the man himself, aka Sniglas, Slidas, Need-ass, Nidas.
Där fanns en massa trevliga roliga människor och bra musik.
Synd bara att alla horor drog på krogen. Jag, Mimmi, Emelie och två andra brudar stannade kvar hemma hos Johan där partyt hölls, och snodde mat.. hahaha.
Vi tog pommes ur hans frys. Och kyckling. Förlåt, men det var gott.
Jag tror att han kan förlåta oss. Han hade typ världens fetaste lägenhet och världens sötaste katt.
Så han har nog inte illa med stålar, vad gör lite pommes och kyckling då liksom. Hähä.
De var inte borta så länge på krogen, sedan rådäckade Nidas. Han är en gammal man, så han blir lätt utsliten kan jag förstå!

Nåväl. Nu vet ni det också.

Ville bara uppdatera här lite, såg så tomt ut.

Jag var så sjukt full igår. Babblade mest hela tiden, och uppdaterade min status på fb ett antal gånger mer än vanligt tror jag. Jag och syrri kom hem halv sex på morgonen typ.
Sedan har jag för mig att jag spydde, som tur har jag bara ett VAGT minne av detta.
Jag hatar att kräkas, speciellt efteråt. Känslan, hur det sitter kvar i munnen. Det går bara inte.
Euwwwwww.

Jao.. sängliggar-mode hela dagen. Någon sömn blev det dock inte.

Och btw, jag älskar min lillasyster. Hon är så himla bra!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0