lördag

Vaknade sent, satte mig här en stund och gick sedan ut och tog en rask promenad på ett "nytt" ställe.
Provade en ny promenadväg här vid mig typ. Tog bara 20 minuter att gå den vilket tyvärr är för lite, men det gjorde inget eftersom att jag var utsvulten. Får gå den x2 nästa gång. Jag går ju så in i helvetes snabbt också.
Jag har två andra alternativ på promenadvägar som jag jämt går, men det är skönt med lite variation!
Mina promenadvägar tar bara kortare och kortare tid att gå för varje gång jag går dem, jag måste hitta en lång bra väg jag gillar. Förut tog det en timma att gå vardera, nu tar det bara 40 minuter. 
Jag går helt enkelt för fort, hahaha.
Sen blev det en efterlängtad frukost. Nu ska jag iväg till Hemköp och köpa nåt att äta, haha.
Lite sent? Sen middag blire. Fast jag är sämst på bra kosthållning, vet för lite om skiten.
Det blir väl nåt i alla fall. Lugn lördag. Titta på Klubbland på SVT-play, Johnossi uppträder.
Missade det igår när jag var och såg grabbarnas spelning :). Thank god for SVT-play!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0