Kan ni förstå att det inte är samma kille på båda bilderna?

Det kan fan ta mig inte jag. Zappade på tv:n tidigare och såg att No Country For Old Men gick.
Där spelar Javier Bardem ett psykfall till mördare.
Ja, jag tänkte väl inte mer på det. Har redan sett filmen och så gick Cougar Town.
Nyss såg jag en trailer på youtube och där var Jeffrey Dean Morgan med, han som spelat Denny i Grey's Anatomy bland annat. Och då började jag verkligen tänka efter. Jag ba "Wait, what!!??"
Serious freaking mindfuck! Jag tycker att det är jättekul med look alikes. Håller ofta på och funderar på sånt där.
Nu var jag naturligtvis inte den enda som tänkt på just dessa, fanns en massa google svar på hur lika de är. Och bilder. Men ändå: kul!

Jeffrey Dean Morgan till vänster, Javier Bardem till höger.
Hur man skiljer på dem? Javier bryter på spanska. Tur är väl det.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0