fuck my life!

Kul att fucking jävla fittklarna inte har skickat hem en faktura till mig för högtalarna jag köpte, nu fick jag en påminnelseavgift på 50 spänn. Jag betalade visst dem två dagar för sent, vilket är jävligt komiskt eftersom att jag inte ens visste när sista dagen för betalning var, eller vart fan min faktura tog vägen. Trodde de skulle skicka hem den, väntade lite. Sen kom jag på att "oj, den kanske ligger i min mail", vilket den gjorde.
Betalade den direkt då.
Tydligen var det två dagar för sent, fick jag reda på nu i och med förseningsavgiften. Idiothuvuden. Jäääääääääääättttttttemegafittcproligt(!!!!!!!!!!!).
Jag har inte en spänn på mitt konto, jag ska till doktorn på fredag.
Får betala 150 kronor då också, pengar jag inte har (Y). There goes 200 spännnnnnnnnnnnnn.
Har jag nämnt hur lite pengar jag får varje månad?
Jag har redan lånat 150 kronor av min pappa sååå det blir 350.
Och så börjar det snart bli dags att köpa nya p-piller, och de är kostar ju över 200 eftersom att jag fyllt åååååååååår och inte längre är en "tonåring". Aja, får se hur det blir.

Och nu har arbetsförmedlingen skickat en tid för ett möte på fredag, informationsskit. Den krockar med doktorstiden också. Funneeeeeeeh.

jajaja........ FML!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0