fredag






Det där var väl min dag i bilder, än så länge i alla fall.
Idag har jag varit på vårdcentralen i Skiftinge, och pratat om min dåliga mage.
Jag klarar verkligen inte av den längre och allt som har att göra med den. På tiden att ta reda på vad det är.
Det känns alltid märkligt att komma tillbaka till Skiftinge, där min barndom spelades ut. Underligt.
Och att se Skiftingeskolan, med alla lärare man älskade och sa att man skulle hälsa på, men aldrig gjorde.
De som gjorde såna intryck på en..
Efter läkarbesöket tog jag en titt på min bror Micos lägenhet där i höghusen. Den var väldigt stor, jag erbjöd mig att flytta in, haha. Han har haft den ett tag men är ofta hos sin tjej och jag är aldrig i Skiftinge, så det var första gången jag såg den.
Okke kom dit sen också, så vi tog en kopp kaffe och de spelade upp en massa av sina beats och låtar dem gjort som jag inte hört, för mig. Inte helt fel alltså. Jag och mina bröder är verkligen motsatser, men jag tycker om dem ändå!

Snart ska jag springa iväg och möta Sofia och Aleeks, vi ska till UH och glo på Mirror Eyes.
Patrik & Kevin och deras band, med andra ord. Det är Rockkarusellen.
Spännande!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0