den första januari tvåtusenelva

Scarecrow: I haven't got a brain... only straw. 
Dorothy: How can you talk if you haven't got a brain? 
Scarecrow: I don't know... But some people without brains do an awful lot of talking... don't they? 
Dorothy: Yes, I guess you're right.

Gårdagen var sjuuuuuk! Och kul. Faktiskt riktigt kul,  men det spårade ur totalt sen.
Har nog inga gränser, hahaha.
Hur som helst vill jag tacka mina vänner, för de gjorde kvällen grym!
Får väl skriva lite mer om det senare.

Har spenderat den första dagen på det nya året genom att titta på tv. Trollkarlen från Oz gick.
Åh, lätt en av mina favoritfilmer! Blev glad. Den är så jäkla grym, haha.
Kanske töntigt att jag tycker om den så mycket, men det gör jag.
Sen kollade jag lite på Sissela Kyles egna scenföreställning Dina dagar är räknade, och det var ju fantastiskt.
Fantastiskt roligt. Hahah. Brast ut i skratt hela tiden. Jag älskar att skratta!
Hon är  helt klart sveriges roligaste kvinna! Egentligen tycker jag att Petra Mede är sveriges roligaste kvinna, men fan, får nog ge bort den platsen.

Nå, dags att dra till affären och köpa limpa och smör.
Är också helt jävla kass i magen.

Gott nytt 2011!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0