Ask me anything!

Om ni skrollar ner lite på min blogg kan ni se att jag lagt in en formspring.me ruta under min profil.
Det är en sida där man kan ställa frågor till personer, så ställ frågor till mig :D.
Har inte fått några frågor där på en evighet, haha. Så det hade varit lite kul.
Om någon mot förmodan skulle vilja ställa en fråga till mig liksom, hhaha.

www.shistainbarbie.formspring.me

Annars: mensvärk och ska snart på promenad, sedan göra sopppppppa!
Först... eh, borsta tänderna?
Hade varit smart!

Kommentarer
Postat av: keela

nej då, det är lugnt :)

ja, och jag förstår inte varför.

tack så mycket, vad glad jag blir :)

2011-01-14 @ 15:31:21
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0